poniedziałek, 17 grudnia 2012

Rozdział V.


Po przyjeżdzie do hotelu, chłopcy przygotowali kamerę przy schodach. A my poszłyśmy
coś zjeść. Ze sobą przyniosłam marchewkę.
- Cześć Wszystkim ! - krzyknął Harry .
- Poznajcie moją siostrę Martę i jej przyjaciółkę Martynę.
Pomachałyśmy do kamery .
Louis popatrzał się na mnie , i patrzał wzrokiem jak by chciał mnie zabić.
- Oddawaj marchewkę!
- O, nie ! To moja marchewka .
- Oddawaj marchewkę !
- Śnisz kochany .
Louis chciał mi ją zabrać, ale coś mu się nie udawało.
Niall śmiał się jak głupi.
- Dawaj tą marchewkę !
- W lodówce jest przynieś sobie .
- Nie ja chcę twoją !
- Masz pół i nie marudź !
Urwał kawałek marchewki i zaczął się cieszyć.
Chłopcy odpowiadali na pytania.
Pożegnaliśmy się i wyłączyliśmy kamerę .
- Jutro rano wstajemy o 6 . - poinformował nas Liam.
- Okeej.
Była już 23 , więc trzeba się ogarnąć i iść spać.
Poszłam wziąść prysznic po mnie Martyna i poszłyśmy spać.
Rano obudził mnie Louis że mamy wstawać.
Więc wstałam ubrałam się poszłam zjeść. Zaraz po mnie Martyna przyszła.
Wsiedliśmy do autobusu i kierowaliśmy się do Hiszpani.
Gadałam cały czas z Louisem, wszyscy zasneli.
Zayn spał na kolanach Liam, wziełam aparat i zrobiłam im zdjęcie.
Po godzinie obudzili się.
- A Wy co robiliście ? - zapytał Liam .
- Nic . Gadaliśmy - odpowiedziałam .
- No,no jasne - odpowiedział.
Ja się uśmiechnęłam i pokazałam mu zdjęcie.
- O Ty ! Dawaj aparat !
- Nie !
- Dawaj !
- Louis pomóż !
Wszyscy patrzeli się na nas jak na jakiś psychnicznych ludzi.
Louis zabrał aparat i schował za plecy .Zaczełam rękami szukać aparatu
- Louis dawaj aparat.
- Za buziaka .
- Nie , oddaj .
- Buziak albo nie ma aparatu.
- Ehh.. - westchnęłam i dałam mu buziaka w policzek. On się uśmiechnął i oddał mi
aparat.
Włączyłam laptopa, weszłam na youtube zobaczyć komenatarze przy naszym
filmiku "Video Diary"
" Louis jaki on słodki, tylko te jego marchewki <3"
- No widzisz słodki jestem - powiedział .
- Pewnie. - odpowiedziałam i zaczęłam się śmiać.
" Liam masz fajną siostrę ! Ale i tak Ciebie bardziej kocham <3 !:D"
- Taa , gdybyś z nim spędziła tyle czasu to nie kochała byś go tak - powiedziałam.
A wszyscy wybuchli śmiechem.
- Nagrywamy jeszcze jeden filmik ? - zapytał Niall.
- Możemy . - odpowiedzieliśmy .
Usiedliśmy na siedzeniach i włączyliśmy kamerę .
Na podłodze siedział Louis i Harry .
- Więc cześć wszystkim ,to są Video Diary 2 !
- Jedziemy właśnie do Hiszpani, będziemy mieli tam koncert - powiedział Niall.
- Teraz jak zwykle odpowiemy na wasze pytania - dopowiedział Harry.
Harry co chwilę zerkał na Martynę.
- Oo.. Nasz Harry się zakochał ! - powiedział Zayn.
Harry zrobił się czerwony .
- Uu.. Harruś się zawstydził.
- Zostawcie go ! - powiedziałam i uderzyłam Zayn w rękę.
- Ałł.. Co ja Ci zrobiłem ?
- Urodziłeś się .
- Oj no to przykro mi .
- Bywa - dopowiedziałam i wszyscy zaczeli się śmiać.
- Śmieszne - powiedział Zayn.
- No wiem - odpowiedziałam.
Chłopcy odpowiedzieli na kilka pytań i zakończyliśmy nasz drugi filmik.
Po godzinie już były pierwsze komentarze :
" Biedny Zayn XD :C "
- Widzisz jestem biedny . - powiedział i popatrzył na mnie .
- No co zasłużyłeś sobie - powiedziałam i wystawiłam mu język.
" Dobrze Marta, jeszcze raz go walnij. Nie wolno dokuczać Harremu : ** "
Automatycznie uderzyłam go w rękę .
- No co ja spełniłam prośbę waszych fanów .
- Jak ja Ci zaraz spełnię ..
- Liaam ! Zayn mnie podrywa !
- Weźcie przestańcie co ? - odparł Liam.
- No Zayn jak Ty się zachowujesz ? Przestań - zaczełam się z niego nabijać.
- Ej mała nie pozwalaj sobie .
- Bo co ? Nie boję się Ciebie .
Zayn zaczął mnie gilgotać, Harry zaczął Martynę i tak wyglądała nasza zabawa..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz